reklama

Kotlebofobia

Chcel by som v prvom rade povedat ze nie som obyvatelom BB kraja a uz vobec niesom privrzencom p. Kotlebu. Denno denne chodim do prace a uz sa niekedy bojim rano otvorit chladnicku alebo pozriet do stanku,otvorit internetove vydania novin ci nahodou na mna nevyskoci tato osoba. Pride mi uplne zcestne ako sa vykresluje a opisuje osoba noveho zupana BBSK. Este nemal sancu ani poriadne nic ukazat co dokaze a ako si predstavuje riadenie VUC-ky a uz je to triedny nepriatel. Ved si ho vybrali volici BBSK. Pre kritikov by som mal jednu otazocku. Co je dosledkom tejto volby?Urcite to su frustrovani volici politickych stran ktore mali od revolucie dostatok casu na to aby ukazali co vedia..Vysledok volieb do VUC vysledok ich snazenia ukazal..A jedine co ostava su utoky na osobu p.Kotlebu..Extremista, fasista a kopa dalsich vyrazov akymi castujete jeho osobu..Ved je to nechutne cele je to zle. Vobec niesom privrzencom niektorych jeho myslienok a pridu mi aj chore..Ale to je vec nazoru a jeho osobna vec. Po uzreti diskusnej relacie na slovenskej spravodajskej televizii som ostal ale milo prekvapeny.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Niektore nazory na riesenie problemov v ramci BBSK mi pridu uplne normalne. Nechapem co je na tom zle ze chce dat ludom ktori nemaju vzdelanie na to aby vykonavali povolania do ruk lopaty a krompace?? Ja na tom nic zle nevidim...A pokial je toto extremizmus tak potom som extremista aj JA. Nikdy som nemal tu cest zdrziavat sa v krajoch a mestach ktore patria do posobnosti noveho zupana dlhsie ako 2 dni..Vzdy to bolo iba o prejazde cez tieto mesta. To co som videl to bolo na zvracanie. A to nebudem rozoberat situaciu u nas na vychode. Pri spomienke na tieto vyjavy mi pride pochopitelna volba obcanov BBSK.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Preto si myslim ze dopredu hodnotit p. Kotlebu je nefer. To si myslia niektori ludia ze zacne robit etnicke cistky??Ale nie ved to si nemoze dovolit aj keby chcel..Je potrebne dat sancu cloveku ktory bol legitimne zvoleny..Osobne si myslim ze bude v jeho najvacsom zaujme robit agendu tohto kraja co najlepsie aby zavrel usta vsetkym co o nom pochybuju. Ved uz nie je co na tom nasom Slovensku co pokazit iba ak len vylepsovat. Pokial to je len dalsi kecalek ktori aj tak nic neurobi tak nude idealna sanca v dalsich volbach ho nezvolia.

Bolo tu vela politikov ktori dostali velakrat sancu a v podstate sa vela toho nezmenilo. Tak si myslim ze novy zupan ma idealnu sancu vystupit z davu politikov ktori tu slubovali, malo toho vykonali a urobit pravy opak.

Jozef Chaloupka

Jozef Chaloupka

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Obycajny clovek s nazorom na vela veci. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu